Za medije

Promocija knjige MUKSI

U zagrebu održana promocija knjige „marketing u kongresno – sajamskoj industriji“ autora vinka m. ćuro

U organizaciji Zagrebačkog velesajma i Međunarodnog ekonomskog foruma „PERSPEKTIVE“održana Promocija knjige „Marketing u kongresno – sajamskoj industriji“ autora Vinka M. Ćuro

U organizaciji Zagrebačkog velesajma i Međunarodnog ekonomskog foruma „PERSPEKTIVE“, u Zagrebu je, 16. 09. 2015. godine, u okviru „Zagreb Business Summit“-a, koji je održan pod pokroviteljstvom gospođe Kolinde Grabar Kitarović, predsjednice Republike Hrvatske i gospodina Milana Bandića, gradonačelnika Grada Zagreba, održana Promocija knjige „MARKETING U KONGRESNO – SAJAMSKOJ INDUSTRIJI“ autora Vinka M. Ćuro.

Knjiga „Marketing u kongresno – sajamskoj industriji“ nastala je kao plod dvoipoldecenijskog rada te paralelnog istraživanja i usavršavanja ekonomiste i poduzetnika Vinka M. Ćuro u naučnim i poslovnim oblastima i disciplinama: marketing, menadžment, organizacija te kongresno – sajamska industrija i industrija događaja i usluga.

Predgovor za knjigu napisao je prof. dr Nenad Brkić sa Sveučilišta u Sarajevu, jedan od najslušanijih predavača marketinga i odnosa s javnostima. Neuobičajeno, recenzije za knjigu napisalo je čak šest stručnjaka iz oblasti ekonomije, marketinga te kongresne i sajamske industrije iz četiri zemlje regije: Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Slovenije i Srbije. Svoje stručno mišljenje o knjizi izrekli su:Akademik prof. dr. Boris Tihi, profesor na Ekonomskom fakultetu Sveučilištau Sarajevu i član Akademije nauka i znanosti Bosne i Hercegovine; prof. dr. Sinša Zarić, profesor na Ekonomskom fakultetu Sveučilištau Beogradu i nekadašnji generalni direktor “Beogradskog sajma”;prof. dr. Jugoslav Jovičić, prorektor za međunarodne odnose i razvoj na Sveučilištu u Travniku,mr. sci. Franc Pangerl, predsjednik Uprave “Celjski sajam” d.d. Celje; mr. Vesna Cvitanović, direktorica na “Zagrebačkom velesajmu” Zagreb i predavačica na Veleučilištu “VERN” Zagreb; prof.dr. Aleksandar Andrejević, rektor Sveučilišta“EDUCONS” Sremska Kamenica i nekadašnji generalni direktor “Novosadskog sajma”; doc. dr. Rusmir Sendić, profesor na Ekonomskom fakultetuSveučilišta u Sarajevu i nekadašnji ministar privrede u Vladi Županije Sarajevo.

O knjizi suna promociji,pored autora knjige, govorili:prof. dr Jugoslav Jovičić, jedan od recenzenata knjige;Kamilo Antolović, glavni direktor “K & K PROMOTION” d.o.o. Zagreb, stručnjak za marketing i oglašavanje iJosip Tihomir Hrgetić Sekulić, osnivač “FORUM ZAGREB” d.o.o. Zagreb, stručnjak za kongresnu industriju.

Prisustvovali su: predstavnici Ministarstva gospodarstva RH, Ministarstva poduzetništva i obrta RH, Grada Zagreba i drugih lokalnih zajednica, turističkih zajednica, djelatnici Zagrebačkog velesajma na čelu sa generalnom direktoricomMarinom Pavkovićte predstavnici drugih privrednih društava.

Na promociji, jedan od promotora, Kamilo Antolović, kroz kratku živopisnu prezentaciju, naglasio je: “...da su sajmovi i kongresni skupovi i dalje nezamjenjiv alat u kvalitetnoj promociji proizvoda i usluga i iznalaženju novih tržišta. Činjenica je i nešto što je stalno, tu oko nas prisutno, ali se nažalost povremeno zaboravlja u današnjem svijetu sofisticirane tehnologije i stalnih ubrzanih promjena, a to je da je suština poslovanja samo u jednoj stvari: u odnosu sa ljudima - znati da se povežeš sa ljudima. To je zapravo osnov svega. Posao rade ljudi. Tehnologija je, samo sluga, alat, ali u suštini, biznis je odnos sa ljudima. Ljudi, nakon uvjeravanja u kvalitet proizvoda / usluge, posluju sa ljudima - onima koji im se dopadaju i u koje steknu povjerenje. A ne postoji neposrednija tržišna komunikacija među ljudima od one na sajmovima i poslovnim skupovima. Komunikacija »licem u lice« nema alternativu. U tome je velika vrijednost kongresa i sajmova«.

Kako je u okviru „Zagreb Business Summit“-a posebna pažnja tematski posvećena gradovima i regijama kao generatorima razvoja, i na promociji knjige jeo gradovima i regijama – kao jednim od četiri eksterna stejkholdera u kongresnoj i sajamskoj industriji, rečeno nešto više. Prof. dr. Jovičić je naglasio da je: „...promocija lokalne zajednice, povećanje prometa u slobodnoj potrošnji, promocija turističkih i investicijskih mogućnosti... povećanje prepoznatljivosti zajednice ili zemlje gdje se sajam / kongres održava, jedna od najvažnijih neopipljivih koristi koju zajednica uživa. Tu se kriju ogromne, nemjerljive vrijednosti za svaku lokalnu zajednicu“.

Autor knjige, Vinko M. Ćuro, svoje izlaganje završio je posebnom porukom organizatorima sajmova i kongresa, rekavši: „Sajmovi, da bi opstali i razvijali se, moraju postati strateški prilagodljivi i operativno mnogo efikasniji. Ako žele sačuvati svoj status, sajmovi moraju postati zagovornici inovacija koje ruše pravila!“Mnogo toga autor knjige naglasio je i o obrazovnoj ulozi sajmova i kongresa, o njihovom doprinosu ekonomskom i društvenom razvoju te drugim koristima koje zajednica uživa kao plod i rezultat poslovanja kongresno-sajamske industrije.

Promociju knjige „Marketing u kongresno – sajamskoj industriji“ uspješno je vodio mr. sc. Branko Pavlović, savjetnik Visoke škole za ekonomiju, poduzetništvo i upravljanje „Nikola Šubić Zrinski“ iz Zagreba.

MEĐUNARODNI EKONOMSKI FORUM PERSPEKTIVE

Zagreb - Dubrovnik - Sarajevo - Tuzla

e-mail:
www.perspektive.com.hr
Hrvatska: +385 91 905 99 52
BiH: +387 63 28 34 04
Uz Jadransku cestu 40, 20 230 Dubrovnik, Hrvatska.
Ul. Hamdije Čemerlića 2, 71 000 Sarajevo, BiH.